Wymiana logo

Kiedy poprzednia identyfikacja wizualna przestała spełniać własne zadania i firma woli ciut odświeżenia, powinna zastanowić się nad innym projektem logotypu. Projektowanie logo warto rozpocząć od nowa i w ogóle przeprowadzić cały rebranding. Rebranding to zmiana wizerunku firmy, przy czym firma może pozostawać cały czas w tych samych rękach, może przemienić posiadacza, może się rozwinąć albo może zmniejszyć zakres swojego działania.




Mogą zajść różnorodne kwestie, łącznie ze sprzedażą firmy innemu właścicielowi, niemniej jednak wszystko będzie się sprowadzało do tego, że kreacja logo musi zostać zmieniona. W pewnych przypadkach poprawka będzie niewielka, wręcz kosmetyczna i ma na celu odświeżenie logotypu, a innym razem będziemy tworzyć logo w pełni od nowa. To nie jest prosta sprawa, bo w wielu sytuacjach w sytuacji dużych firm ludzie już znają się dobrze z logotypem i ciężko im jest przyzwyczaić się do nowego. Nie w stu procentach mogą zrozumieć, że chodzi o tę samą firmę, która zmienia wizerunek. Mówi się, że rebranding powinien być wykonywany na samym początku działania firmy, gdy nie ma ona jeszcze wielu klientów. Praktyka pokazuje jednakże, że zwykle dzieje się to w momencie, gdy firma jest już duża. Logo firmy przestaje spełniać swoje zadania albo już kłóci się z działaniem firmy i wtedy należy je zaprojektować od nowa. To ciężka praca, bo nie można zaprojektować logo gorszego od tego, które firma miała poprzednio. Musi być to projekt świeży i z całą pewnością lepszy , a ponadto w dodatku mówiący o tym, czym się firma zajmuje.
Sprawdź również informacje na stronie: http://www.actinea.pl.