Kalendarz promocyjny

Ładny kalendarz reklamowy to fantastyczny prezent dla każdego klienta, który robi zakupy w twoim sklepie. O ile na przykład masz sklep e-commerce i obsługujesz w nim klientów i w tym sklepie klienci robią zakupy na przykład w określonej kwocie, to możesz im zaoferować do każdego takiego zakupu gratis z postaci kalendarza reklamowego wybranego przez ciebie formatu. Możesz również wyznaczyć, że kalendarze reklamowe będą przyznawane gratis jedynie do zakupów na określoną kwotę, np, gdy twój klient kupi w sklepie za minimum 100 złotych, albo minimum za 200 złotych.




Kalendarze oferowane klientom mogą być też w sklepach stacjonarnych i tutaj podobnie sklepy przyjmują ten sam sposób postępowania, mianowicie dają swoim klientom określoną kwotę, po której przekroczeniu klient otrzymuje rzeczony kalendarz. Kalendarze reklamowe to kalendarze de fakto różnej jakości, przy czym powinieneś pamiętać o tym, że kalendarze tego typu są oferowane w różnych wersjach. Na przykład kalendarze reklamowe mogą posiadać grawer i w takim wypadku należy za nie zapłacić więcej. Mogą posiadać także tylko logo i np dane adresowe lub jedynie logo i zdjęcie na przykład ze sklepu lub zdjęcie twoich towarów. Te opcje są różne i każda firma ma swoje własne pomysły na to, jak powinny wyglądać jej kalendarze reklamowe. W pewnych sytuacjach drukarnie lub agencje reklamowe pomagają w wybraniu adekwatnej formy zaprezentowania się na takim kalendarzu. Nierzadko kalendarze mają jedną stronę, innym razem są dzielone, jeszcze innym najważniejszy aspekt stanowią fotografie na takich kalendarzach.
Warto sprawdzić: polecamy stronę