Dlaczego warto oferować klientom gadżety reklamowe

Powszechnie mówi się, że uzyskanie nowego klienta jest 10 razy droższe od zatrzymania obecnego. Jest w tym bardzo dużo prawdy, dlatego trzeba przyjąć właściwe strategie, prowadzące do zwiększenia lojalności klientów wobec naszego sklepu.

Klienci bardzo preferują, kiedy dostaną coś od firmy. Coś więcej niż to, na co się umawiali, jakiś bonus, którego nie oczekiwali. Efekt pozytywnego zaskoczenia jest bardzo silny i pozostaje na długo, dzięki czemu zwiększa się szansa na zatrzymanie klienta u siebie.

Akcesoriów, które można zaoferować klientowi jest mnóstwo, w tym takie, które nie obciążą za bardzo naszego budżetu.

Niezależnie od branży sklepu, można klientowi dać brelok reklamowy. Przydaje to się w szczególności w punktach dorabiania kluczy, albo w przypadku firm montujących drzwi albo wymieniających zamki. Breloki są bardzo tanie, zatem można posiadać ichniejszym ogromną ilość przygotowaną na każdą okazję i wywołać pozytywne emocje u klienta. Jeszcze ciekawszym, choćby odrobinę droższym rozstrzygnięciem są kubki reklamowe z nadrukiem. Takie rzeczy w domu przydają się w każdej chwili, bo kubki i szklanki w większości wypadków się tłuką, więc każda dodatkowa sztuka będzie oczywiście wykorzystywana. Praktycznymi gadżetami, którymi można obdarować klienta są także notesy z logo, opracowane do budowy notatek wszelkiego rodzaju. Niezależnie od tego, czy klient będzie używał takiego notesu do pracy, czy do budowy listy zakupów, istotne jest, że będzie miał ciągły kontakt z naszym logo. Przy wyborze odpowiednich materiałów reklamowych, pamiętajmy o ich do profilu naszego biznesu.

Zobacz również: pendrive z logo.